25 سال سابقه

 

شرکت سیم برش الیگودرز

با بیش از 25 سال سابقه در سال 1370 تاسیس گردید ، این شرکت در زمینه تولید انواع سیم برش الماسه و سگمنت های سنگبری و نیز با داشتن مجهزترین خطوط تولیدی ، این افتخار را دارد که بتواند در این زمینه همکاری نزدیکی را با مشتریان گرامی داشته باشد .

 

هولوگرام شرکت سیم برش الیگودرز

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک نمایید

 

سیم برش گرانیت

سیم برش گرانیت

سیم برش گرانیت شرکت سیم برش الیگودرز برای انواع سنگ های گرانیت با سختی های مختلف تولید می شود و تعداد دانه های به کار رفته در هر متر به سختی و نوع سنگ می باشد که به برش مناسب و حداکثر تولید کمک می کند . سیم مغزی استفاده شده از کشش فوق العاده بالایی برخوردار می باشند و کششی بالغ بر ۲۳۰۰ نیوتن بر میلی متر مربع را دارا می باشد ، این سیم مغزی با تعداد ۱۳۳ رشته کابل فولادی به هم تنیده شده مانع از پارگی سیم در حین کار می شود . سیم برش های گرانیت روکش لاستیک  با دستگاه تزریق لاستیک تمام اتوماتیک روکش دار می شوند و از بهترین نوع لاستیک ضد سایش در تولید آن ها استفاده شده است .

سگمنت های الماسه به کار رفته در سیم برش گرانیت در سایز های ۱۱ و ۱۱٫۵ میلی متر می باشد و در سه کد مختلف جهت برش سنگ های گرانیت با سختی بالا ، سنگ های گرانیت با سختی متوسط و همچنین سنگ های گرانیت با سختی پایین ارائه می شود و تعداد الماسه های استفاده شده در هر متر از ۳۷ الی ۴۲ دانه ، با توجه به سختی سنگ می باشد .

سیم برش های گرانیت ما قادرند تا با شرایط گوناگون و سنگ های متفاوت خود را وفق دهند و در عین حالی که سیم برش های ما می توانند کارآمدی ، طول عمر و سرعت بالا را حفظ کند و از انطباق پذیری لازم و کافی برخوردارند . سرعت بالا در سیم برش هایمان به مشتری این را اطمینان را می دهد تا هزینه های مازاد و تولیدات تلف شده را به حداقل برساند ، همچنین ما قادریم تا چندین نوع سیم برش گرانیت متفاوت را بر اساس نیاز هایتان و نوع سنگ شما تولید کنیم .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به جدول ذیل مراجعه فرمایید

جدول سیم برش گرانیت
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط با شید