25 سال سابقه

 

شرکت سیم برش الیگودرز

با بیش از 25 سال سابقه در سال 1370 تاسیس گردید ، این شرکت در زمینه تولید انواع سیم برش الماسه و سگمنت های سنگبری و نیز با داشتن مجهزترین خطوط تولیدی ، این افتخار را دارد که بتواند در این زمینه همکاری نزدیکی را با مشتریان گرامی داشته باشد .

 

هولوگرام شرکت سیم برش الیگودرز

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک نمایید

 

گزارش نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران – تهران

گزارش نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران – تهران

نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران - تهران

نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران – تهران

دوستان و همراهان عزیز
از تشریف فرمایی شما به غرفه شرکت سیم برش الیگودرز در نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران – تهران سپاسگزاریم.
خرسندیم مجددا به استحضار برسانیم، این شرکت در زمینه تولید انواع سیم برش الماسه ، خشک بر، سخت بر ، گرانیت بر، تیز بر و انواع سگمنت سنگبری و اره جهت ماربل و گرانیت فعالیت دارد  و تا کنون سابقه درخشانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است .

نمایشگاه امسال، فرصت مغتنمی بود تا با دغدغه های همکارانمان در بخش تولید بیشتر آشنا شده، از ایشان بیاموزیم و با قراردادن دانش فنی و توان تخصصی خود در کنار تجربه در حوزه صنعتی، گام بزرگی در بهبود کیفیت محصولات  و همچنین معرفی محصولات جدید با ویژگی‌ها و کاربری‌های متفاوت، از بین بردن مشکلات  و پیشروی به سمت استفاده از محصولات نوین، برداریم.

این شرکت با بهره گیری از توان سرمایه های انسانی متخصص خود موفق به توسعه فناوری محصولات و بهبود هرچه بیشتر کیفیت که مزایای بسیاری در صنایع مرتبط با آن دارد که برخی از آنها را در نمایشگاه امسال ملاحظه فرمودید.

در ادامه میتوانید گزارش تصویری را مشاهده فرمایید .